Rörstrands tvätt service


Foto Lisa Karlsson

Kolla kolla kolla!!! Detta är ett auktions "fynd" som jag gjorde i somras
Jag har alltid tyckt om tvätt kanna, tvättfat och önskat mig det någon gång
När jag var på auktion i Rävlanda i somras - så var där denna ljuvliga serie.

Rörstarnds - hel och inte en spricka i.
Det var en Potta och en tvålkopp i samma serie.

Det var jag som vann budet och gissa om Antikhandlarna var med och bjöd!





Foto Lisa Karlsson

Och på samma Auktion så bjöd jag på Smycke asken med rosor på.
Konstigt att ingen mer än jag verkade intresserad...

Jag hade en löiten ros prydnad hemma med litet lock på, så
det passade säkert till...

När jag dagen efter var på en loppmarknad i Härryda - så står
där ljus stakar i samma stil.
Billigt och bra - jag slog till...
Passar in faktiskt i samma stil...

Romantiskt och sött.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0